Voorwaarden

Bestelling
Uw bestelling dient 24 uur van tevoren bij ons binnen te zijn. Wilt u op het laatste moment nog een bestelling doorgeven dan gelieve contact op te nemen. Wij doen ons uiterste best u alsnog in te plannen. Bij bestellingen via onze website, ontvangt u altijd per e-mail een bevestiging. Indien u geen e-mail heeft ontvangen, dan wordt het ontbijt ook niet afgeleverd.

Bezorgtijden
Wij bezorgen 7 dagen per week van 7.00 tot 14:00. Op zondag bezorgen wij vanaf 8.00 tot 12.00 uur. Wij doen ons uiterste best het ontbijt op de door u gevraagde tijd te bezorgen, echter door omstandigheden (verkeer, weer, etc) rekenen wij een marge van +/- 45 minuten voor of na het gewenste tijdstip.

Ontvanger niet aanwezig bij bezorging
Mocht er niemand thuis zijn op het bezorgadres dan bellen wij eerst de persoon die het ontbijt moet ontvangen. Neemt deze niet op, dan bellen wij degene die het ontbijt heeft besteld. Wordt hier ook niet opgenomen, dan nemen wij het ontbijt mee terug. Helaas dient het ontbijt dan wel betaald te worden. Wij bieden u de mogelijkheid om het ontbijt voor een tweede keer te laten bezorgen voor 50% van de prijs (+ bezorgkosten).

Betaling
Het verschuldigde bedrag dient vooraf op de rekening te zijn bijgeschreven of contant bij bezorgen. Wordt hier niet aan voldaan, dan kan het ontbijt NIET worden bezorgd. Voor bedrijven bestaat er de mogelijkheid om op rekening te voldoen, u ontvangt hiervoor een gespecificeerde factuur. Deze optie is alleen mogelijk na telefonisch overleg vooraf. De betaling dient binnen veertien dagen te worden voldaan.

Schade
Ingeval van tenietgaan, vermissing of beschadiging van de bruikleen/huurzaken dient de klant aan Daans Ontbijtservice de kosten van vervanging van deze bruikleen/huurzaken door nieuwe materialen te vergoeden, tenzij de schade aan Daans Ontbijtservice kan worden toegerekend. Indien Daans Ontbijtservice aansprakelijk wordt gesteld voor geleden schade kan dit bedrag nimmer meer zijn dan het orderbedrag of de door de verzekering toegekende vergoeding.

Klachten
Indien u onverhoopt een klacht heeft, dient u zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur, deze aan Daans Ontbijtservice te melden. U dient de klacht(en) bij voorkeur schriftelijk aan Daans Ontbijtservice kenbaar te maken.

Annuleren
Door u:
Tot 24 uur van tevoren kunt u uw bestelling annuleren*. Daarna kan het door u betaalde bedrag helaas niet worden teruggestort. Als tegemoetkoming kunnen we in onderling overleg de bezorgdatum aanpassen. Bij terugstorting van het bedrag, wordt € 2,50 aan administratiekosten ingehouden.

* Ontbijtbuffetten of geaccepteerde offertes kunnen na acceptatie tot 5 dagen voor leveringen worden geannuleerd. Bij annulering na deze datum kunnen wij de afgesproken prijs in rekening brengen.

Door ons: Indien wij het ontbijt onverhoopt niet kunnen leveren dan wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mochten we niet tot een oplossing komen, dan wordt het door u betaalde bedrag aan u geretourneerd. Er worden geen administratiekosten ingehouden.

Assortiment
Bij hoge uitzondering houden wij ons voorbehouden om in de samenstelling van het door u gekozen ontbijt wijzigingen aan te brengen. Het product wordt vervangen voor een gelijkwaardig product.

De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro's, inclusief btw (uitgezonderd ontbijtbuffet) en eventuele andere belastingen of heffingen. Voor sommige plaatsen worden bezorgkosten berekend.